Stock: keressünk pénzt

View My Portfolio

Ha tetszik a cikk, katt ide

Google reklámom

Pici-vicc

-No vicc-

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Davebowman: Én írtam volna át? Nem hiszem. Egyébként a doksi utolsó simításait már nem én végeztem. (2011.09.16. 14:36) Strobist
  • Sztrogg: Szia! Megmondanád, miért javítottad át az anyagban a zsinórvezetéket lámpazsinórra? Hiába írja str... (2011.09.14. 10:08) Strobist
  • Utolsó 20

Blogomról...

A narancsal írt szöveg posztkiegészítés akar lenni, mert 1 témát nem mindíg tudok kivesézni teljesen.

Galériám

Fényképezés alapfokon 5. rész

2008.10.16. 10:01 | Davebowman | Szólj hozzá!

"Fényképezni lehet fényképezőgép nélkül is. A technika csak megörökíti azt" Olvastam egy hozzám hasonló blogoldalon és nagyon fegfogott.

A fotózás ma már sokrétű dolog, sok felhaszasználási területe van. Kötődik, például a számítástechnikához, világítástechnikához, természethez, családhoz, munkához, eseményekhez, sorolhatnám, mert szinte végtelen. Nagyjából itt tartok a tanulmányaimban aminek talán sohasem lesz vége. Hogy miért okoskodok itt? Mert szeretném méltóképpen befejezni a blogom ezen sorozatát és leírni, hogy a fotózás nagyon keserves meló, és a jó képekhez bizony türelem és idő kell. Aki csak vesz egy gépet és fotózgat (mint én) sokat kell még fejlődnie ahhoz, hogy egyáltalán figyelembe lehessen venni munkáit. Mint írtam egyike vagyok azoknak a lelkes amatőrjelölteknek, akik folyamatosan fejlesztgetik a gépparjukat és csak álmodoznak a "jó" képekről, de azt is tudom, hogy jó úton járok, mert megtanultam más szemszögből is nézni a világot. Ahogy állok a piros lámpánál, már nem a zöldre figyelek, mint a többiek, hanem felfelé nézek, hogyan süti a nap a fákat. Nézem hogyan csillan meg a panellakások falán a fény, amikor a tájat uraló magas épületek fölött nyugszik le a nap, nem pedig a horizonton. Figyelem milyen az árnyékom nyáron és télen, mikor a nap a zenitben delel.

Szép szakma ez de még hosszú az út.

A bejegyzés trackback címe:

https://rawasz.blog.hu/api/trackback/id/tr82716512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása